Veelgestelde vragen

Heeft u vragen? Bekijk dan eerst even of uw vraag tussen de "veelgestelde vragen" of in de handleiding staat staat beschreven. Mocht uw vraag hier toch niet tussen staan, neem dan gerust contact met onze klantenservice. U kunt de vragen en antwoorden bekijken door op het relevante onderwerp bij uw zoekopdracht te klikken.

Op alle opdrachten aan ons, op al onze offertes en op alle met ons gesloten overeenkomsten zijn toepasselijk de algemene leverings- en betalingsvoorwaarden voor de metaalnijverheid (Metaalunievoorwaarden), gedeponeerd ter griffie van de arrondissementsrechtbank te Rotterdam onder no 1501/91, zoals deze luiden volgens de laatstelijk aldaar neergelegde tekst, die voor de eerste maal werd gedeponeerd op 31 december 1991, doch sindsdien enige malen is aangevuld en gewijzigd, inschrijving K.V.K. Breda 20051944.

Metaalunie voorwaarden Nederlands
  Download

Metaalunie voorwaarden Engels 
 Download

Metaalunie voorwaarden Duits
 Download 

Wanneer kan ik mijn levering verwachten?

Bij het plaatsen van de bestelling ziet u direct de beschikbaarheid van het product. Uw bestelling wordt indien voorradig binnen 1-2 werkdagen geleverd.


Wat zijn de leveringskosten?

- Opdrachten met een totaal bedrag tot netto € 200,- worden tevens belast met netto € 20,00 behandelingskosten.

- Leveringen zijn franco huis vanaf een factuurwaarde van € 500,- netto, exclusief BTW. Leveringen onder dit bedrag worden belast met verzendkosten:
 
Vervoerswijze (Nederland) Standaard
- Pallet en lengtetransport van 3 meter en langer € 48,00
- Pakketdienst € 17,50


Alle prijzen zijn vermeld in EURO, exclusief BTW


Kan ik zelf het levermoment bepalen?

Bij het plaatsen van de bestelling kan per artikel aangeven wanneer u de bestelling wenst te ontvangen. U kunt ook abonnementen afsluiten. Met abonnementen kunt automatisch herhalende levering samenstellen. 


Kan ik het afleveradres aanpassen?

U kunt het afleveradres per order aanpassen. Het afleveradres moet wel in Nederland liggen. 

 

Ik heb een vraag over een product.

Kijkt u ook eens op onze VBH documentatie-pagina. U kunt hier veel brochures en handleidingen downloaden. Komt u er toch niet helemaal uit? Vraag het dan aan een van onze VBH-experts. Zij helpen u graag verder! Onze medewerkers zijn tijdens kantoortijden bereikbaar per mail of telefoon.


Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?

Nee, de prijzen op de website zijn exclusief BTW. 

Ik heb hulp nodig in de webshop

Lukt het bestellen, het afsluiten van abonnementen, of het instellen van budgetten niet? Download u dan de korte handleiding van onze shop. Heeft u onverhoopt toch nog problemen of heeft u andere vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.


Hoe kan ik inloggen?

Links bovenaan op de webshop vindt u de knop "Aanmelden". Wanneer u hier op klikt kunt u uw inloggegevens invullen. 


Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Wanneer u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u - nadat u op "Aanmelden" heeft geklikt - onder de login gegevens klikken op 'Wachtwoord vergeten?'. Vervolgens kunt uw e-mailadres invoeren. Wij mailen u dan instructies.


Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

In "Mijn account" onder het kopje "Mijn profiel" en dan "Profielinstellingen" kunt u uw wachtwoord wijzigen. 


Ik ben klant, hoe krijg ik toegang tot mijn online account?

Registreer uw gegevens door bij "aanmelden" op "Geen logingegevens?" te klikken. Vul het online formulier in. U ontvangt dan van ons per email een klantnummer en wachtwoord. Hiermee kunt u online aanmelden. Wanneer u uw gegevens kwijt bent kunt u via 'wachtwoord vergeten' een nieuw wachtwoord opvragen.


Hoe kan ik prijzen zien?

Wanneer u nog niet aangemeld bent ziet u standaard catalogus-prijzen. Wanneer u aangemeld bent kunt u uw klantspecifieke prijzen bekijken door op "vind prijs" te klikken.


Waar zijn mijn opgeslagen adressen?

Alle door u opgeslagen afleveradressen vindt u in "Mijn account" onder het kopje "Opgegeslagen adressen". Hier kunt u adressen toevoegen, wijzigen of verwijderen. 


Waar kan ik problemen over de webshop melden?

Wanneer u problemen ondervindt met de webshop kunt u per mail: klantenservice@vbh-nl.com of per telefoon +31 162 483400 contact met ons opnemen.


Hoe weet ik of een product op voorraad ligt?

Wanneer u bent aangemeld en een specifiek product geselecteerd heeft, kunt u eenvoudig zien of het artikel beschikbaar is.


Hoe kan ik producten vergelijken?

Wanneer u op in de webshop bent kunt u op het icoon icon_vergelijken "vergelijken" klikken. Dit kunt u doen bij alle producten welke u wilt vergelijken. Vervolgens klikt u op "Vergelijken" boven aan de pagina en kunt u op eenvoudige manier de door uw geselecteerde artikelen vergelijken. Het nummer in het icoon boven aan de pagina laat zien hoeveel producten u heeft geselecteerd voor het vergelijken.

Hoe kan ik klant worden?

U kunt klant worden door naar "Contact" te gaan en u via het formulier aan te melden. 


Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

VBH biedt momenteel alleen betalen op rekening aan. Voldoet u aan onze voorwaarden dan kunt op rekening kopen. We zijn druk bezig om andere betaalmethodes, zoals iDEAL, Credit Card of Paypal, voor iedereen standaard beschikbaar te maken.

 


 

Waar kan ik als particulier producten bestellen?

Wij leveren onze producten alleen aan bedrijven. Dit betekent dat particulieren niet rechtstreeks bij ons kunnen bestellen. Als particulier kunt u wel terecht bij één van onze partners:  

VDA Geveltechniek

 


Hoe kan ik mijn order annuleren?

Wanneer u een bestelling wilt annuleren kunt het beste contact opnemen met onze verkoopafdeling via +31 (0)162 - 483400 


Kunnen meerdere collega's het account gebruiken?

Als beheerder / account admin kunt u verschillende gebruikers aan uw account toevoegen. U kunt met het aanmaken van de gebruiker zelf bepalen welke rechten de gebruiker krijgt. U kunt ook budgetten aan gebruikers toewijzen.


Hoe maak ik een gebruiker aan?

Om een gebruiker ofwel medewerker toe te voegen aan uw account, dient u ingelogd te zijn in het hoofdaccount / als account admin. Vervolgens gaat u in "Mijn account" naar "Mijn organisatie" en dan "Medewerkers". Hier kunt u een medewerker toevoegen of aanpassen. 

Mijn product is beschadigd geleverd, wat kan ik doen?

Wat vervelend dat er een product beschadigd geleverd is. Wanneer u het retourformulier invult gaan wij er mee aan de slag.


Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Wat vervelend dat er een verkeerd product geleverd is. Vult u het retourformulier in; wij gaan er direct mee aan de slag.
 


 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, dit is mogelijk door het invullen van het retourformulier. Echter maatwerk en klantspecifieke artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

 


Wat zijn de kosten voor het retourneren van een bestelling?

Wij brengen voor het retourneren van artikelen enkel de verzendkosten in rekening. Retourneren met een orderwaarde onder de € 40 is helaas niet mogelijk. 

Op de hoogte blijven? Schrijf u in voor ons nieuwsbrief VBH E-ZINE, volg ons op Facebook en Twitter of link met ons op LinkedIn!