Heeft u vragen? Bekijk dan eerst even of uw vraag tussen de "veelgestelde vragen" of in de handleiding staat staat beschreven. Mocht uw vraag hier toch niet tussen staan, neem dan gerust contact met onze klantenservice. U kunt de vragen en antwoorden bekijken door op het relevante onderwerp bij uw zoekopdracht te klikken.
Op alle opdrachten aan ons, op al onze offertes en op alle met ons gesloten overeenkomsten zijn toepasselijk de algemene leverings- en betalingsvoorwaarden voor de metaalnijverheid (Metaalunievoorwaarden), gedeponeerd ter griffie van de arrondissementsrechtbank te Rotterdam onder no 1501/91, zoals deze luiden volgens de laatstelijk aldaar neergelegde tekst, die voor de eerste maal werd gedeponeerd op 31 december 1991, doch sindsdien enige malen is aangevuld en gewijzigd, inschrijving K.V.K. Breda 20051944.
Metaalunie voorwaarden Nederlands
Download
Metaalunie voorwaarden Engels
Download
Bij het plaatsen van de bestelling ziet u direct de beschikbaarheid van het product. Uw bestelling wordt indien voorradig binnen 1-2 werkdagen geleverd.
- Opdrachten met een totaal bedrag tot netto € 250,- worden tevens belast met netto € 24,00 behandelingskosten.
Vervoerswijze (Nederland) | Standaard |
- Pallet en lengtetransport van 3 meter en langer | € 52,00 |
- Pakketdienst | € 22,00 |
Alle prijzen zijn vermeld in EURO, exclusief BTW
Bij het plaatsen van de bestelling kan per artikel aangeven wanneer u de bestelling wenst te ontvangen. U kunt ook abonnementen afsluiten. Met abonnementen kunt automatisch herhalende levering samenstellen.
U kunt het afleveradres per order aanpassen. Het afleveradres moet wel in Nederland liggen.
Kijkt u ook eens op onze VBH documentatie-pagina. U kunt hier veel brochures en handleidingen downloaden. Komt u er toch niet helemaal uit? Vraag het dan aan een van onze VBH-experts. Zij helpen u graag verder! Onze medewerkers zijn tijdens kantoortijden bereikbaar per mail of telefoon.
Nee, de prijzen op de website zijn exclusief BTW.
Lukt het bestellen, het afsluiten van abonnementen, of het instellen van budgetten niet? Download u dan de korte handleiding van onze shop. Heeft u onverhoopt toch nog problemen of heeft u andere vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.
Links bovenaan op de webshop vindt u de knop "Aanmelden". Wanneer u hier op klikt kunt u uw inloggegevens invullen.
Wanneer u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u - nadat u op "Aanmelden" heeft geklikt - onder de login gegevens klikken op 'Wachtwoord vergeten?'. Vervolgens kunt uw e-mailadres invoeren. Wij mailen u dan instructies.
In "Mijn account" onder het kopje "Mijn profiel" en dan "Profielinstellingen" kunt u uw wachtwoord wijzigen.
Registreer uw gegevens door bij "aanmelden" op "Geen logingegevens?" te klikken. Vul het online formulier in. U ontvangt dan van ons per email een klantnummer en wachtwoord. Hiermee kunt u online aanmelden. Wanneer u uw gegevens kwijt bent kunt u via 'wachtwoord vergeten' een nieuw wachtwoord opvragen.
Wanneer u nog niet aangemeld bent ziet u standaard catalogus-prijzen. Wanneer u aangemeld bent kunt u uw klantspecifieke prijzen bekijken.
Alle door u opgeslagen afleveradressen vindt u in "Mijn account" onder het kopje "Opgegeslagen adressen". Hier kunt u adressen toevoegen, wijzigen of verwijderen.
Wanneer u problemen ondervindt met de webshop kunt u per mail, via het contactformulier of per telefoon +31 162 483400 contact met ons opnemen.
Wanneer u bent aangemeld en een specifiek product geselecteerd heeft, kunt u eenvoudig zien of het artikel beschikbaar is.
Wanneer u op in de webshop bent kunt u op het icoon "vergelijken" klikken. Dit kunt u doen bij alle producten welke u wilt vergelijken. Vervolgens klikt u op "Vergelijken" boven aan de pagina en kunt u op eenvoudige manier de door uw geselecteerde artikelen vergelijken. Het nummer in het icoon boven aan de pagina laat zien hoeveel producten u heeft geselecteerd voor het vergelijken.
U kunt klant worden door naar "Contact" te gaan en u via het formulier aan te melden.
VBH biedt momenteel alleen betalen op rekening aan. Voldoet u aan onze voorwaarden dan kunt op rekening kopen. We zijn druk bezig om andere betaalmethodes, zoals iDEAL, Credit Card of Paypal, voor iedereen standaard beschikbaar te maken.
Wij leveren onze producten alleen aan bedrijven. Dit betekent dat particulieren niet rechtstreeks bij ons kunnen bestellen. Als particulier kunt u wel terecht bij één van onze partners:
VDA Geveltechniek
Wanneer u een bestelling wilt annuleren kunt het beste contact opnemen met onze verkoopafdeling via +31 (0)162 - 483400
Als beheerder / account admin kunt u verschillende gebruikers aan uw account toevoegen. U kunt met het aanmaken van de gebruiker zelf bepalen welke rechten de gebruiker krijgt. U kunt ook budgetten aan gebruikers toewijzen.
Om een gebruiker ofwel medewerker toe te voegen aan uw account, dient u ingelogd te zijn in het hoofdaccount / als account admin. Vervolgens gaat u in "Mijn account" naar "Mijn organisatie" en dan "Medewerkers". Hier kunt u een medewerker toevoegen of aanpassen.
Wat vervelend dat er een product beschadigd geleverd is. Wanneer u het contactformulier invult gaan wij er mee aan de slag.
Wat vervelend dat er een verkeerd product geleverd is. Vult u het contactformulier in; wij gaan er direct mee aan de slag.
Ja, dit is mogelijk door het invullen van het contactformulier. Echter maatwerk en klantspecifieke artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
Wij brengen voor het retourneren van artikelen enkel de verzendkosten in rekening. Retourneren met een orderwaarde onder de € 50,00 is helaas niet mogelijk.